Οργάνωση Σχολικών Μαθητικών Ομίλων

Σύμφωνα με το άρθρο 371 του N. 4957/21-7-2022/ΦΕΚ141και την με αριθ. 106011-9-2022 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, στα πλαίσια του νέου, αναβαθμισμένου προγράμματος ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, ο Σύλλογος Διδασκόντων του 16ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών, αποφάσισε την οργάνωση των Σχολικών Μαθητικών Ομίλων, στην τρίτη (3η) ζώνη (16:00 – 17:30), με τα παρακάτω εκπαιδευτικά αντικείμενα:

Ενδεικτικός Προγραμματισμός:

-Πνευματικά παιχνίδια

      1. Σκάκι׃ (4 ώρες)

Στόχοι׃    να αγαπήσουν το παιχνίδι, εκμάθηση βασικών κανόνων του παιχνιδιού, προέλευση και ιστορία του παιχνιδιού, κατασκευή σκακιέρας και πιονιών κ.α..

      2. Παζλ: (4 ώρες)

Στόχοι׃ να ψυχαγωγηθούν, αύξηση της παρατηρητικότητάς τους, συνεργασία.

-Παραδοσιακά Παιχνίδια (4ώρες)

Στόχοι׃   να μάθουν παιχνίδια παλαιότερων εποχών, πώς έπαιζαν τα παιδιά πριν από τα tablets και τα iPhones, να ψυχαγωγηθούν και να αναπτύξουν  ομαδοσυνεργατικό πνεύμα.

-Χειροτεχνίες και Κατασκευές (4ώρες)

Στόχοι: να ασκηθούν σε λεπτές κινήσεις των χεριών, να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας μιας δικής τους κατασκευής, να συνεργαστούν, να ψυχαγωγηθούν.

-Φιλαναγνωσία  διανθισμένη άλλοτε με χοροκινητική έκφραση, άλλοτε με θεατρικό παιχνίδι και άλλοτε δραματοποίηση λογοτεχνικών κειμένων. (8 ώρες)

Στόχοι: η έκφραση συναισθημάτων, η εκτόνωση του άγχους των παιδιών, η ανάπτυξη  ενσυναίσθησης.

-Χορωδία (3 ώρες)

Στόχοι׃ η διασκέδαση των παιδιών μέσα από το τραγούδι, η χαρά της συμμετοχής σε μια ομάδα, η παρουσίαση της χορωδίας σε διάφορες εκδηλώσεις του σχολείου και της ευρύτερης κοινότητας.

Παρατηρήσεις:

Ο τελικός προγραμματισμός, η δημιουργία των τμημάτων καθώς και η επιλογή των αντικειμένων από τους/τις μαθητές/τριες θα οριστικοποιηθούν μετά τη λήξη των εγγραφών στο ολοήμερο πρόγραμμα, ανάλογα με τον αριθμό των εγγραφών και τις οριστικές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών στο σχολείο.

Ενδέχεται να προστεθούν και άλλα αντικείμενα στο πρόγραμμα μετά την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων στο σχολείο.

Ο Διευθυντής

Σωτήρης Κοράκης